فاقد عنوان

30

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۴:۳۶ ق.ظ

یه چیزی رو خیلی خیلی زیاد میخواستم. و پنج ماه هر روز تقریباً دنبالش بودم تا بتونم بخرمش! خیلی جادویی و مفت پیدا شد و دو نفر با یه احساس زرنگی زیادی، نذاشتن که مال من بشه و با اینکه خیلی خیلی برام سخت بود و زور داشت، رهاش کردم. باز رفتم دنبالش! با یه قیمت خیلی خیلی خیلی کمتر پیداش کردم :) حالا چهارتا ازش خریدم و چند ماه دیگه میرسن دستم :) آره خلاصه، دمت گرم خدا :)) ممنون که اونهمه صبرم جواب داد! :)))

الآن اون دو نفر مثلاً زرنگ، جفتشون آگهی فروش و واگذاریش رو گذاشتن. که بسیااااار بعید میدونم کسی هم ازشون بخره. چون به لطف من، الآن هر کسی که میخواست بهش رسید و خریدش :))) 

  • [جیم،کاف] *°

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی