فاقد عنوان

60

يكشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۳۱ ق.ظ

حقیقتش بداخلاقم. نیاز دارم بخوابم و خوابمم میاد ولی دلم نمیخواد بخوابم. امید در من کمرنگه و حتی اگه بتونم همین زودیا برم که احتمالش زیاد نیست، ولی بهرحال، بازم چون برنامه‌ای واسه زندگیم ندارم، فکر نکنم قرار باشه خوش بگذره و استرسش بیشتره. 

حالا این وسط داره از بی‌تی‌اس یه جوریم میشه. چون باید برن سربازی باید! چون تمین رفت اینام باید برن. شونو و بکهیون و هیچول با اون وضع پای داغونش و بقیه‌ی آسیبای دیگران، همه رفتن و اینا صحیح و سالم نرن؟! نه. من واقعاً حس بدی می‌گیرم. 

اکسپلورمم ریده شده توش. همش شده گروه‌های دختر که حالم ازشون به هم میخوره. هرچی هم پاکسازی میکنم فایده نداره. هواسای عن هم که کامبک داده و اون بچ هم هی میاد تو اکسپلورم. 

خلاصه که

آره بداخلاقم

تلگرامم که آپدیت نمیده آهنگامو برگردونه خاک بر سر.

هزار روزم هست که بیرون نرفتم و دارم سگ میشم. واقعی. 

  • [جیم،کاف] *°

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی