فاقد عنوان

72

دوشنبه, ۱ فروردين ۱۴۰۱، ۱۱:۲۱ ب.ظ

عیب نداره، تو جای من زندگی نمی‌کنی و نمیفهمی من چه شرایطی رو تحمل میکنم. حتی نمیدونی چی تو زندگی من بوده و چیا به من گذشته. البته میدونیا، ولی فقط یه چیزایی شنیدی و ذره‌ای درک نکردی. برای همین میتونی دهنت رو باز کنی و همچین حرفی بزنی درباره‌ی من. در حالیکه من اگه خودم رو از بیرون می‌دیدم بهش افتخار می‌کردم و می‌گفتم تو یکی از قوی‌ترین دخترایی هستی که تا حالا دیدم و شناختم. دمت گرم دختر که غرورت رو حفظ میکنی و تنهایی میگذرونی همه چی رو ولی منت چنین آدمایی رو نمیخری. 

  • [جیم،کاف] *°

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی